wtorek, 25 marca 2014

Kącik koputerowy...

 
 
Dzisiaj miałam przypływ "weny"...
Stwierdziłam, że muszę reaktywować swój kącik komputerowy. Jak dzieci są na dole to niestety nie mogę iść do pracowni na górze, więc żeby mieć ich na oku, stworzyłam mini kącik komputerowy w salonie. Poszurałam troszeczkę z sofami, to w jedną, to w druga stronę i z efektu jestem zadowolona. Muszę tylko popracować nad ta pustą ścianą po prawej stronie. Może jakieś pomysły? Ściany oczywiście niedługo doczekają się bieli... a biureczko nowego krzesła. 
I może w wolnej chwili uda się wybrać do IKEI po nową - oczywiście białą RTV.
Na razie nie ma się czym chwalić ;)
 
Dzisiaj dużo zdjęć...
a więc salonik prezentuje się obecnie tak:

 




 

 

 

 

 

 

 
 

 
 

4 komentarze:

  1. Kącik bardzo fajnie wpasował się w salon, poduchy z łosiem zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Podusia z łosiem i jeleniem uszyte z ręczników kuchennych, do kupienia np. tu: http://esencjadesign.pl/bynord/1937-recznik-moose.html
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Poduchy tak jak pisałam wyżej, uszyte z ręczników kuchennych :)

      Usuń