piątek, 9 marca 2012

Biały stolik...











Wreszcie jest. Mój mały biały stolik pod laptop. Oprócz normalnego biurka, które stoi na górze zamarzył mi się mały stoliczek, przy którym można by było przysiąść z laptopem. Nie zawsze chce mi się biec do komputera na górze. Teraz już mam swój kącik komputerowy "pod ręką"...
Z racji tego, że ciężko znaleźć takowy gotowy biały stół, kupiłam na allegro drewniany. Został oczywiście przemalowany na biało, nie mogło być inaczej. Szukam jeszcze odpowiedniego krzesełka, też w kolorze białym. kupiłam niedawno fajowy fotel, który miał stać przy owym stoliczku, niestety okazał się za duży i już niebawem zostanie zmieniony w fotel bujany... ale o tym innym razem...


Owy kupiony fotel, który niebawem będzie podobny do tego...


(zdjęcie jest dla mnie inspiracja i pochodzi z mieszkania betib)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz